Långfredag.

Natten till idag sov en väninna över hos mig, så i förmiddags var vi ute och tog kort i skogen och på en äng.
Vissa kort blev ärligt hel grymma. Men hon skulle iväg efter och då kom bästizzz istället, har saknat henne sjukt mkt asså, blev riktigt glad när hon kom. ;*
Vi sminkade oss och gick ut med en nära vän till mig och kollade runt lite överallt i byn för och se om det hände något men det var ganska dött, så vi bestämde oss för att gå upp till ett par kompisar. Dom skulle tydligen iväg, men vi stannde en stund tills bästis skulle hem. Så vi fick traskade hem till mig för hennes pappa visste inte vart mina kompisar bodde. Segt. :/
När hon hade åkt så blev det att sätta sig framför datorn, men nu har jag inget att göra.
Jag får väl gå och titta på film eller gå ut i byn igen.
Men vi får se hur jag gör. :*

Ha en bra natt allihopa, gör inget som inte jag hade gjort. Godnatt, puss :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var oxå ute i byn idag, men ja som du sa det är dött.

Har så jävla segt jag med nu, det finns inget att göra om kvällarna ju. Kram.

2012-04-06 @ 22:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0